Pàgines

dimarts, 16 d’octubre del 2012

Et veig diferent!


Des de fa uns dies, gent del meu entorn diu la mateixa frase: oi, et veig diferent, més guapa! Que has fet?
Doncs, no ho se que he fet diferent. Només se que tothom em veu diferent. Però jo em nota igual per fora però diferent per dins. Per fora segueixo sent la mateixa, bé potser si que he canviat una mica la meva forma de vestir, però no gaire. Però per dins...sí estic diferent. Estic més relaxada, feliç. Potser és això el que fa que la gent em vegi diferent, la felicitat, dec irradiar felicitat per tot arreu.


Ara, asseguda, potser si que em sento més feliç, més contenta. Que què he fet diferent? Decidir-me per una nova forma de viure. Per una nova manera de pensar, de sentir-me lliure, simplement deixant-me portar. Així, que ho dic ben fort, el remei per sentir-te bé amb tu mateixa, per tal que la gent et vegi diferent és tan fàcil com posar un amo a la teva vida. Si, si, heu llegit bé, posar un amo a la teva vida.



Un amo, és aquella persona, que per dir-ho d’alguna manera, governa la teva vida. Et dóna ordres que vol que les realitzis pensant en ell i per ell. Gaudeix del teu cos i tu, agraeixes fer-lo gaudir. Et desvius per ell, per complaure’l i per fer que es senti orgullós de tu.

Però a part, un amo, també pot ser el teu amic, el teu confident, aquella persona que fa sortir el millor de tu, dit d’altra manera, canviar-te per dintre. Fa que a totes hores, vagis amb un somriure a la cara, pensant que estàs fent feliç algú altre, amb el teu cos, amb les teves paraules i amb la teva forma de ser. 
Vas a dormir pensant en ell i et despertes pensant en ell. És el teu primer i el teu últim pensament. Ho fas tot pensant en ell.


En el meu cas, el meu amo, es especial. No només m’està guiant, ajudant i ensenyant el món del BDSM, sinó que també m’està fent créixer com a persona, fa que superi els meus límits, les meves pors, que agafi confiança i estigui disposada a trencar les meves pròpies barreres, els meus murs. I crec, bé no, se del cert, que si un mateix es sent bé, fa que els altres el vegin diferent. Ja que si ets sents bé per dins també et sents bé per fora.
És d’aquesta manera, que la felicitat surt pels porus de la teva pell, és per això que tothom et veu amb bons ulls. Però a la vegada, com que tu estàs més que bé amb tu mateix, també et sents més guapa, més relaxada. En definitiva vas amb el guapo pujat, que es diu!


No en tinc cap dubte, amb els ulls tapats i amb tota la confiança del món, m’entrego a tu senyor meu, soc teva i només teva.

Simplement, teva!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.