Pàgines

dimarts, 2 d’octubre del 2012

Buscant el límits


Com molts de vosaltres ja sabreu fa poc estic dins d'aquest món. Un món fantàstic hi únic que s’amaga darrera de moltes cares conegudes. Segurament el nostre veí o veïna ho practica i no ho coneixem. Si navegues per la xarxa pots llegir diversos documents que la gent que practica el BDSM són, per dir-ho finament, bitxos rars. Però nosaltres sabem que no. Que és una nova manera de viure la vida, la sexualitat i la relació amb una parella, si aquesta és estable. En cas contrari, l’orgull de servir el teu amo o de dominar a la teva submisa. Per mi és tot un orgull començar a formar part del BDSM.


Avui hi ha dues novetats a la meva vida. Ja puc dir oficialment que tinc amo. Des d'avui estic el servei del meu senyor . Ja tinc collar. És tot un honor per mi.

Durant les nostres primeres converses ja havíem parlat de límits, però avui els hem fet oficials. Així que avui ja em teniu buscant els límits

Per tal de saber quins eren els meus límits, el meu Amo, m’ha fet arribar un qüestionari. Jo prèviament havia fet la feina de buscar totes o quasi totes les practiques que hi ha dins del BDSM per tal de poder saber que estava llegint. Tot hi així, moltes de les practiques que llegia, avui per avui, puc dir que em superen.
Com a gran persona que és ell, no m’ha posat cap impediment en esborrar totes aquelles  practiques que, a dia d’avui, no em veig amb cor de realitzar. Es d'agrair que els pugui marcar lliurament. Omplir el formulari ha estat divertit, m’agrada’t poder-ho fer-ho amb vos, al altre costat de l’ordinador. Es agradable poder preguntar algú els dubtes que puguis tenir, es agradable que algú com vos t’expliqui de forma ben detallada en que consisteixen algunes pràctiques.
 
Tot hi que he de dir, que algunes coses no les he esborrat perquè ser que a ell li agrada. Per vos senyor meu estic disposada a superar límits, sempre amb la seva ajuda, sempre amb vos al meu costat. 

Puc dir, que la meva llista de límits es llarga, però sempre es pot anar escurçant. Però n’ha uns quants que son límits infranquejables, límits que no es poden esborrar.

  1. Res fora de la llei
  2. Res que causi danys permanents
  3. Ser deixada a algú altre.
  4. Modificar el meu cos
  5. Rebre bufetades.

Son cinc límits, que per motius personals, no es poden travessar. I se que seran respectats, ho ser perquè confio en vos, confio amb el meu amo. 
Ser que els límits hi son per respectar-los i per intentar superar-los, i aquest serà el nostre objectiu, a poc a poc, anirem trencant barreres.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.