Pàgines

dijous, 27 de setembre del 2012

Compaginar la vida familiar amb el món BDSM


Tot hi no portar molts dies en quest món, estic sola, buscant l'amo adequat, mentre segueixo navegant per la xarxa m'ha vingut el cap la següent pregunta, i he decidit fer la següent reflexió. 



Com molts de vosaltres ja sabeu, fa poc que he començat a 
endinsar-me dins d’aquest món. Un món fins ara completament desconegut per mi, però a mesura que vaig avançant entre els arbres i obre els ulls, vull arribar a fer la volta i agafar-lo entre les meves mans.

Sóc conscient que no serà ni és un camí fàcil. Que serà un camí llarg, amb pujades, baixades i algun moment un tros de pla. Que hi trobaré entrebancs, obstacles i parets que no em deixaran arribar al final. Entrebancs que he de saltar, passar-hi per sobre per tal de que arribi a la meta. Al final que jo vull arribar.

Fins a dia d'avui encara no havia topat amb cap paret, però hi estic xocant. Molts de vosaltres, no sabeu gran cosa de mi. De moment us puc informar que sóc soltera però tinc l’honor, encara, de viure a casa la mare. Amb això vull dir, que per molt que ho vulgui no hi tinc massa intimitat. No disposo d'una habitació tancada, la casa on visc és antiga i les habitacions són alcoves, dit d'altre manera, una habitació gran on hi ha una petita paret el mig que separa els dos espais. Això no havia estat mai cap problema fins avui. Aquesta falta d'intimitat em fa difícil poder compaginar la meva vida familiar amb el món del BDSM. Aquest fet, em fa sentir frustració.
No puc sentir-me tranquil·la quant estic davant l’ordinador parlant amb el meu possible senyor, no puc sentir-me relaxada mentre estic pendent de si apareix la meva germana o la meva mare. Com ho puc fer?

No puc ni vull deixar de poder parlar amb vos senyor, vull llegir-lo cada nit, vull escoltar-lo, però la situació és complicada. Com m'agradaria poder tenir la solució. Em sento lligada, lligada a la meva situació personal. Podré superar aquest primer entrebanc? Com?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.