Pàgines

dimecres, 26 de setembre del 2012

D’una bola de vainilla a una bola de BDSM


Fa molt de temps que estic sola, sense parella, però no sense sexe. No són necessàries dues persones per tenir bon sexe.
Des de ben petita, m’ha agradat masturbar-me i sentir el plaer dins del meu sexe. Investigar, provar i descobrir el que m’agrada. Fent servir la imaginació. I quin gran poder que té! Des de sempre m’ha ajudat posar-me calenta la imaginació. M’agrada imaginar que em segresten, que em lliguen de mans i peus i em fan de tot per descobrir-me. Descobrir quant trigo a mullar-me, com n’és de gran el meu sexe, quant trigo a arribar a l’orgasme per convertir-me en la seva puta. Imagino per on em toquen, com em tractarien com a persona, amb el to de veu que es dirigirien cap a mi, és un veu forta, seca i estricte “Calla puta!”
Primer m’excitava rosant el meu sexe amb els llençols, després imaginant que em penetraven pel cul,...però no en tenia prou, en volia més. Vagi descobrir els dits, oh màgics dits. Acariciar-me el clítoris va ser el gran descobriment, amunt i avall, en cercles, lent, ràpid, lent, ràpid i més ràpid. Els meus dits màgics em feien explotar i arribar a dalt de tot del cim.
Després vaig descobrir el vibrador. El meu primer vibrador gran, de color lila i amb moviment propi, el podia fer servir per acariciar el meu clítoris i amb la seva vibració ràpidament arribava el cim. El podia fer servir per penetrar-me, i amb la seva vibració em mullava encara més. Quins records! Només pensar-hi ja em mullo.

Però de fa temps un temps, la masturbació vainilla ja no em consolava, no arribava, necessitava més i vaig fer els descobriment del BDSM. Potser us preguntareu es diferent la manera de masturbar-se?, La resposta és no, segueixo fent-ho amb els dits o amb el vibrador, amb l’ única diferència que segueixo les ordres del amo que imagino que algun dia tindré. Imagino que m’ordena que em masturbi, que em toqui, que m’acarici, tot és igual, menys la gran diferència que sento la seva veu a cau d’orella, em fa volar més enllà de la meva imaginació, em fa imaginar que els meus dits són la seva polla i jo amb moc segons les seves ordres, m’agrada sentir...”Corre’t, corre’t puta, corre’t” i quant el meu amo, sent que estic a punt d’arribar dalt del cim sento “Para’t, acaricia a poc a poc, ràpid, més ràpid” i finalment torno a sentir les dolces paraules de...”Corre’t, corre’t puta, corre’t per ja!”


Com ja he dit la imaginació és un grau. No tinc amo, el primer m’ha abandonat, tot es respectuós, espero trobar-te aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.