Pàgines

dimarts, 25 de setembre del 2012

Ho puc fer?





Avui, tampoc he passa’t una bona nit. Cada vegada que em despertava recordava la sessió d’ahir el vespre i em preguntava si podria complir l’ordre, els deures, tal com vos dieu, que he de fer.
La sessió d’ahir em va fer descobrir noves formes de sentir plaer, com el dolor insuportable es pot fer suportable pensant que ho faig per vos, perquè li agrada. Encara recordo les pinces col·locades sobre els meus mugrons, i se’m posa pell de gallina. Un dolor que a poc a poc va desaparèixer fins que em va deixar treure-les, aleshores el dolor va ser més intens.
Igual que la primera vegada, avui em posa deures per fer, deures que se’m fan molt difícil, li he promès que ho intentaria però em supera i vos ho sabeu! 

Estem parlant i li comenta que no m’he vist amb forces per fer el que m’ha demanat, ensenyar el meu cos és superior a mi, anar a un platja nudista encara més i a sobre deixar-me follar per un desconegut, ni ho vulguis saber.
T’enfades amb mi i em dius que no serè una bona sumisa, que si no estic disposada a fer el que se’m demana no vols saber res de mi. Dit això tanques la comunicació i em deixes feta una merda davant l’ordinador.

Si, vull entrar dins del BDSM, vull arribar a ser una bona sumisa, però soc nova, no tinc experiència i necessito algú que em vulgui guiar, aquestes sessions amb fan deixar-ho de banda, però no puc, per un costat penso que segur que hi ha algun lloc l’amo adequat per mi. L’amo que em vulgui ensenyar, que vulgui ser el meu amo i a la vegada el meu mestre.
Avui, després d’aquesta mala experiència per segona vegada em pregunto, si estic feta per aquestes experiències, em pregunto si de veritat...Ho puc fer?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.