Pàgines

dilluns, 24 de setembre del 2012

Primera experiència

Ahir diumenge vaig tenir la meva primera experiència com a submisa i, considero una petita introducció del BDSM. Aquest primer contacte va ser a cibernètica, encara no ens hem vist però cada vegada que penso en ell la pell se’m posa de gallina.
Amo, vam començar a parlar de coses banals, de coses que tothom en parlar fins que vas començar a fer-me peticions. Peticions que em feien treure la vergonya però a la vegada em posen calenta. Tu ordenaves i jo complia, com la teva bona submisa que vull ser. Si, vull ser la teva submisa. 
Vostè em feia preguntes i jo et contestava, fins que va arribar la primera ordre:

- Portes els sostenidors posats?
- No.
- Ves-los a buscar, posa-te’ls.
- Ara?
- Si, t’ho ordeno. Puteta meva has de fer el que jo et digui.
Em va demanar que em poses xinxetes dins dels sostens amb la punxa tocant el pit, la primera sensació va ser dolorosa, però sentir el dolor sobre els meus pits em feia mullar.
Mentres em demanava fotos meves i jo com a bona submisa li enviava. Però jo no tenia dret a veure cap foto seva, només podia veure l’ull amb el que m’observaves.
Seguidament, em va ser treure les meves petites calcetes de color vermell, em va fer posar un camisó curt que tinc i em va donar la següent ordre:
- Ves buscar el consolador, fica’l dins del teu cony i fes una foto des de davant per veure el teu cony ben obert!
No ho puc fer, aquesta és la nostra primera vegada que parlem més seriosament i ja em demana aquestes coses. Ell no m’escolta, només ordena i vol ser obeït. La situació se’m fa difícil i decideixo dir-li que he de marxar. Una mica enfadat em dona permís. Tanco l’ordinador amb una sensació amarga, sempre serà així? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.